Košík je prázdný
Acqua di Parma

Acqua di Parma

Acqua di Parma je již sto let ambasadorem autentického italského stylu. Od svého vzniku v roce 1916 je zárukou nejvyšší kvality a symbolem nadčasové elegance, vytříbenosti a nenapodobitelného italského řemeslného umu.

Acqua di Parma není jen parfémová značka. Acqua di Parma je životní styl. Od samého začátku přitahuje ženy a muže, kteří hledají luxus bez okázalosti. Všechny produkty Acqua di Parma se za použití těch nejkvalitnějších materiálů a ingrediencí vyrábějí ručně v malých, pečlivě vybraných italských dílnách, kde se tajemství řemesla předává z generace na generaci. Vzácné esenciální oleje, nejčistší vosky, exotická dřeva, drahé kovy, nejjemnější kůže… Pozornost je věnována i tomu nejmenšímu detailu. Kromě kvality vynikají produkty Acqua di Parma dnes už ikonickou, zářivě žlutou barvou krabiček, která byla typická pro parmské aristokratické paláce od dob baroka. Královský štít, který se stal součástí loga značky, je zase připomínkou erbů parmských vévodů z doby Marie Louisy, osvícené panovnice a mecenášky umění a kultury, která v Parmě otevřela Teatro Regio, založila konzervatoř a znovuotevřela místní univerzitu. Jak už sám název značky napovídá, s Parmou, centrem divadla, hudby, figurativního umění a architektury, je Acqua di Parma nerozlučně spjata. Kromě italského řemesla tak celých sto let podporuje také nesmírně cenné dědictví italského umění a kultury v roli patrona. Její aktivity zahrnují vydání řady prestižních publikací, sponzorskou podporu italských umělců, partnerství s důležitými kulturními institucemi a výstavy umění.

Příběh Acqua di Parma se začal psát v roce 1916 v malém krámku s esenciálními oleji v Parmě, ve kterém Carlo Magnani, elegantní aristokrat s vytříbeným vkusem a potomek jedné z nejstarších a nejváženějších parmských rodin, vytvořil na svou dobu neobvykle svěží a moderní vůni, jež dokonale odrážela jeho životní styl. Tak vznikla Colonia, první italská kolínská, která byla předurčena k věčnému úspěchu. Její složení zůstalo nezměněno a i dnes, sto let od svého vzniku, její obliba u mužů i žen stále roste. V 30. letech minulého století byla Colonia vůní své doby. Právě v tomto období vznikl její minimalistický flakon s černým uzávěrem ve stylu art deca, ve kterém se prodává dodnes. Colonia se stala ikonou, která si v 50. letech získala celosvětový úspěch. Hollywoodští herci, které do Itálie zvali mistři italského filmu, objevili její vytříbenou vůni u krejčích, kteří obleky šité na míru před odevzdáním přestříkali právě Coloniou. Tato tradice unikátní vůni z Parmy propojila se světem zakázkového krejčovství a udělala z ní nepostradatelný doplněk gentlemana. V 60. letech se móda změnila, nicméně Colonia neztratila nic ze svého sex-appealu a i nadále přitahovala pozornost mezinárodní elity. V 90. letech značku koupili tři známí italští podnikatelé, vnesli do ní svěží vítr a dali vzniknout novodobým klasikám. Od roku 2001 je Acqua di Parma součástí skupiny LVMH, které se podařilo zvýšit její úspěch na mezinárodní úrovni.

V průběhu let Acqua di Parma rozšířila svou kolekci kolínských, představila Collezione Barbiere, řadu produktů a doplňků na holení, Le Nobili, kolekci dámských vůní inspirovanou těmi nejušlechtilejšími květinami italských zahrad a Blu Mediterraneo a Blu Mediterraneo Italian Resort, řadu vůní a kosmetických přípravků inspirovaných ikonickými místy italského středomoří. Nechybí ani kolekce vonných svíček a interiérových vůní a řada kožených doplňků.

Více o značce Skrýt

vůně

obličej

tělo

interiér

< 1 2 3 . . . 7